Jak zvýšit návštěvnost webu

Při zakládání webových stránek si každý majitel webu nepřeje nic jiného než dostatek návštěvníků. Obzvláště pokud je web zdrojem příjmu a prodáváte na něm služby nebo produkty, tak je nezbytně nutné, aby zde byl dostatek potenciálních zákazníků. Jedinou možností, jak lidi na web přivést, je začít web propagovat. To ovšem není pokaždé snadné, často je strach z toho, jestli se peníze vynaložené za reklamu vrátí. Pokud máte z propagace obavy, jednoduše se obraťte na zkušenou agenturu, která v oboru umí dobře chodit, má prokazatelné reference a postará se o to, aby se vynaložené peníze za propagaci promítly v návštěvnosti vašeho webu. Jaká propagace je pro vás nejdůležitější?

SEO

Optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO, má za cíl, aby byl váš web snadno k nalezení v organickém hledání. Agentura zjistí, jaká klíčová slova uživatelé nejčastěji hledají a následně se postará, abyste byli na tato slova k nalezení. Postará se, aby byl web pro vyhledávače validní a bude rozšiřovat jeho odkazový profil, aby se mohl posouvat v pozicích vyhledávání stále výše na slova, která vaši potenciální zákazníci hledají. SEO vyžaduje určitý čas, ale když se dostanete na požadované pozice, získáte trvalou návštěvnost z vyhledávání a tato investice za to rozhodně stojí.

PPC reklama

PPC reklama je vedle SEO nejdůležitější propagací. Sice funguje jen tehdy, když za tuto reklamu platíte, ale zase nemusíte čekat na efekt, PPC reklama funguje velmi rychle a dokonce i novým webům dokáže zajistit v krátké době návštěvnost. Tato reklama je cílená a platíte u ní jen za uživatele, kteří se přes reklamu dostanou přímo na váš web. Nemusíte si vybírat mezi SEO a PPC, nejvetšího efektu dosáhnete, když investice do propagace rovnoměrně investujete do obou forem propagace.

Pokud ještě webové stránky nemáte nebo nejste s těmi současnými spokojení, jistě vás bude zajímat tvorba webových stránek – Ceník.