PPC jako magnet na návštěvnost

Dali jste si za cíl, že vašemu webu zajistíte vysokou návštěvnost? Takový cíl je pochopitelně splnitelný, ale abyste ho realizovali, je třeba zvolit správný způsob propagace. Existuje mnoho způsobů, jak web propagovat, ale jen některé jsou skutečně účinné a zajistí vám návratnost vynaložených prostředků. Mezi nejúčinnější formy propagace patří PPC reklama. Na její efekt nemusíte dlouho čekat a může pomoci i novým webům k dosažení mnoha návštěvníků.

Poznejte PPC reklamu

Možná nevíte, o co jde, ale provází vás na každém kroku. PPC reklamu vidíte v textové podobě ve vyhledávání, také ji vidíte při prohlížené obsahu web jako obrazovou reklamu, videoreklamu nebo třeba produktovou reklamu s konkrétním zbožím. Tento druh cílené reklamy může mít mnoho podob. PPC reklama vděčí za svůj název způsobu placení (pay per click), neplatí se zde totiž za zobrazení, ale za kliknutí na reklamu. Není jen jeden ppc systém, ale je celá řada systémů pro provozování PPC reklamy, v tuzemsku je nejoblíbenější Google Ads, dále Sklik a Facebook.

Tuto propagaci je možné dělat i svépomoci, ale jen stěží dosáhnete dobrých výsledků, pokud nemáte s danou propagací zkušenosti a neznáte správné postupy, které fungují. Proto je vždy nejlepší, když se najde ppc specialista, který se vám bude o propagaci starat. Ideální volbou je zkušená marketingová agentura na ppcprofits.cz. Domluví se s vámi na všem potřebném, včetně rozpočtu. Postará se o správné nastavení, vybrání vhodné sady slov, spuštění a průběžnou optimalizaci PPC kampaně pro co největší přínos. PPC kampaň můžete mít spuštěnou už do 5 pracovních dní. Budete mít přístup k reklamnímu účtu i analytickým nástrojům. Se specialisty na PPC se tento způsob propagace stane možností, jak konečně výrazně navýšit návštěvnost vašeho webu.