Poradíme vám, jak se připravit na předmenstruační syndrom

Většina žen má nějaké příznaky premenstruačního syndromu, ale nemusí to nutně znamenat klinický obraz PMS. Nejlepší způsob, jak se vyhnout těmto symptomům je řešení přinášející zmírnění. Ne všechny techniky jsou založené na lékařských či vědeckých poznatcích, přesto mohou ženě v tomto náročném období pomoci. Existuje řada produktů, které napomáhají ženě docílit harmonii celého těla. Vyzkoušejte produkty od GYNELLA®.

Zde je několik tipů:

Jezte vyváženou stravu

Konzumujte stravu, jenž vám dodá živiny. Dostatečný přísun vápníku, vitamínu B1, B2 a D snižuje riziko vzniku pms.

Doplňte hořčík. Nedostatek hořčíku leckdy stojí za příčinou úzkosti, deprese, podrážděnosti a svalové slabosti. Pro zintezivnění účinku se doporučuje jej užívat s B komplexem.

Pravidelně cvičte

Cvičení je zásadní součástí vyváženého života. Protahujte svaly, abyste zlepšili své celkové zdraví. Cviky jsou na předmenstruační syndrom ideální – uleví od bolesti hlavy, oteklých prsou, nevolnosti, zácpy, průjmu, nadýmání a zvracení. Mnoho ženám se také zhorší stav pleti, výrazně stoupne chuť na sladké a naopak sníží sexuální apetit.

Nestresujte se

Stres je někdy spouštěčem PMS a úzkost včetně podráždění je v těchto dnech dost časté. Uklidněte své pocuchané nervy jógou, dechovým cvičením nebo kognitivně – behaviorální terapií.

Neobviňujte se za veškerou špatnou náladu

Přirozenou součástí lidského bytí je fakt, že procházíme různými emocemi. Tyto prediktory předurčující naší náladu, jako je např. celkové zdraví a pohoda jsou ovlivněny mimo jiné i tím, co žena během PMS prožívá. Když navíc bojuje např. s nějakou infekcí v těle, což může být třeba i zánět pochvy je rovněž psychicky oslabená.

Dobrým nápadem je užívání již zmíněných zdravotních prostředků GYNELLA® .